forbarnmotcancer

Alla inlägg den 1 september 2014

Av forbarnmotcancer - 1 september 2014 19:49


Några personer kunde ju inte stanna hela dagen och kunde därför inte hämta ut sina stjärnvinster

Här har ni en lista på de vinster som vi håller i förvar

Kolla färg och serienummer på er lott


SERIE Y - Gul/orange  NR 30

SERIE Q - Grön NR 31

SERIE N - Rosa NR 52

SERIE L - Röd randig NR 36

SERIE J - NR 49


Om någon av er har vunnit kontakta Jennie på

motbarncancer2014@gmail.com


Av forbarnmotcancer - 1 september 2014 19:34

Jag talar nog inte bara för mig själv när jag säger att jag igår kom hem MYCKET trött , men också mycket lycklig.

Så mycket folk, så mycket underbara sponsorer och en så fantastiskt kvinna Jennie är som drivit detta och gjort det SÅ bra! Jag har idag fått reda på en summa...

Sponsorer, medarbetare och alla som besökte oss & handlade .... ni har alla hjälpt till att dra in ...


ÖVER 300 000 !!!!


Då har vi ändå några summor kvar som vi väntar på, men vi som hade hoppats få in 100 000 har alltså mer än tredubblat denna summan ! Tusen tack ALLA som hjälp till !!


 


Jag stod själv i lotteriet och det var så otroligt roligt att se hur glada alla blev över vinsterna. Speciellt barnlotteriet där vi faktiskt hade ca 50% vinstchans, nästan alla gick hem med något.

De som bara drog nitlotter, ja ... vi hade ju inga nitlotter för även om du inte vann ett pris kan man gå därifrån med vetskapen att man bidragit till summan ovan.

  


     


Tack allihopa för en otroligt rolig dag !!





Ovido - Quiz & Flashcards